Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku

Doporučujeme

Rockový magazín

Reklamační řád

 

reklamace

1. Kupující - spotřebitel

V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

Reklamaci včetně odstranění vady StB Harfa vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou.  Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

2. Kupující - podnikatel

Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.

 

3. Uplatnění reklamace

Kupující může reklamaci uplatnit na libovolné prodejně prodávajícího. V případě objemného zboží  je doporučené tyto reklamovat na prodejně Praha 9 

Na žádost kupujícího lze v rámci uplatnění reklamace objednat ze strany StB Harfa svoz zboží tohoto typu.

 
Dále je možné zaslat zboží na::
LOIS-A s.r.o. – reklamace
U Pekařky 5,190 00 Praha 8

 

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství). 

Dále StB Harfa doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Taktéž StB Harfa doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis).

Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.

Nejnovější produkty

Okno 470x127 zlaty dub

 

147x127

5 500.00,- Kč
Okno 193x135 Dvojsklo

 

193x135

5 500.00,- Kč
Okno 160x130 Dvojsklo

 

160x130

4 900.00,- Kč
Okno 98x122 DVOJSKLO Leve

 

98x122

2 900.00,- Kč
Okno 158x138 DVOJSKLO Prave

 

158x138

3 900.00,- Kč
Okno 60x170 TROJSKLO LEVE

 

60x170

3 300.00,- Kč
Okno 173x128 ANTRACIT TROJSKLO

 

173x128

10 900.00,- Kč