Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Vítejte
v největším bazaru oken v ČR
Stavební bazar Harfa

Co získáte registrací?

  • komfortnější nakupování
  • přehled o Vašich objednávkách
  • kontrola nad svými údaji
  • díky uloženým adresám snadnější nákup
Certifikát Spolehlivá firma

Doporučujeme

Rockový magazín

Reklamační řád

 

reklamace

1. Kupující - spotřebitel

V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

Reklamaci včetně odstranění vady StB Harfa vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou.  Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

2. Kupující - podnikatel

Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.

 

3. Uplatnění reklamace

Kupující může reklamaci uplatnit na libovolné prodejně prodávajícího. V případě objemného zboží  je doporučené tyto reklamovat na prodejně Praha 9 

Na žádost kupujícího lze v rámci uplatnění reklamace objednat ze strany StB Harfa svoz zboží tohoto typu.

 
Dále je možné zaslat zboží na::
LOIS-A s.r.o. – reklamace
U Pekařky 5,190 00 Praha 8

 

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství). 

Dále StB Harfa doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Taktéž StB Harfa doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis).

Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.

Nejnovější produkty

Jídelní židle 1A

Nábytek

43x94

550.00,- Kč
MATRACE HELVETIA KOMFORT 180/200cm

Nábytek

180x200

2 500.00,- Kč
Žarovky KEJA LED 5W E14

Ostatní

 

200.00,- Kč
Čalouněná postel RAFAL

Nábytek

 

4 900.00,- Kč
Okno 70x130 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

70x130

2 500.00,- Kč
okno 90x140 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

90x140

3 500.00,- Kč
okno 60x130 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

60x130

2 500.00,- Kč
okno 70x120 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

70x120

2 500.00,- Kč
Okno 80x130 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

80x130

2 500.00,- Kč
Palubkové vchodové dveře 98X198

Vchodové dveře

98x198

2 900.00,- Kč
Okno 100x110 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

100x110

3 500.00,- Kč
Okno 120x80 zlatý dub

Zlatý dub / Bílá

120x80

2 500.00,- Kč

© Stavební bazar HARFA, Veškerá práva vyhrazena

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Neplatí pro výrobky vlastní produkce (okna , dveře)